همشهری‌آنلاین: نشست هماهنگی با ناشران شرکت کننده در یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان با حضور دبیر این دوره از نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، نشست هماهنگی با ناشران شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه بعد از ظهر روز گذشته (26 آبان ماه) با حضور امیرمسعود شهرام نیا دبیر یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان ، اعضای ستاد اجرایی و دبیرخانه نمایشگاه و جمع کثیری از ناشران در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در این نشست شهرام نیا، ضمن بیان اهداف نمایشگاه توضیحات مفصلی در مورد جدول زمان بندی نمایشگاه برای تحویل غرفه ها به ناشران، انتقال کتاب ها به نمایشگاه و چینش آنها، دریافت لیبل های مخصوص بخش موضوعی و الصاق آن به کتاب ها، کنترل بارکد کتاب‌ها، افتتاح آزمایشی، افتتاح رسمی با حضور مسوولین، حضور مدارس، خاتمه نمایشگاه، مرجوع نمودن نمونه کتب تحویلی به بخش موضوعی، تخلیه نمایشگاه، دریافت گزارش نهایی فروش و تحویل فاکتور فروش به موسسه نشر شهر ارائه کرد.

ضوابط کلی نمایشگاه، شرایط اعطای نمایندگی ناشران دارای کمتر از 30 عنوان کتاب به دیگر ناشران، شرایط و قوانین چینش و ارائه کتاب ها ، چگونگی سیستم فروش، ضوابط مربوط به خاتمه نمایشگاه و همچنین موارد انضباطی از دیگر مواردی بود که دبیر نمایشگاه به شرح آنها پرداخت و در ادامه به پرسش های مطرح شده از سوی ناشران پاسخ داد.

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان، سوم تا نهم آذرماه توسط موسسه نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 239376
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز